2013. november 6., szerda

Mozaik tányér.Mosaic dish.




A legújabb szerzeményeimet a régiség vásárról ,használtam fel ennek a régi
fali tányér,vagy cserepes virág alátét díszítésére,Édesanyám kérésére .
Hiszen már régen nem töltött be semmilyen funkciót,de azért nem dobta ki.
Milyen jól tette.)))Hazahoztam és megtisztítottam a szennyeződésektől.
Főleg a vízkövességtől.Nos,először felapróztam a porcelánokat,amely
során szintén több sebből véreztem.))))Hiába használok védő felszerelést,
valahol a törésnél a szilánkok utat találnak és megsebeznek.Ez azonban nem
lehet akadálya a munkának.Darabolás,ragasztás,fugázás majd tisztítás.
A legvégén pedig a végeredmény.Most már akár a falra,akár asztalra,akár a
szekrény polcra is lehet helyezni.
Nézzétek.

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése