2013. október 24., csütörtök

Akvárium,mozaikkal kirakva. Fish tank, decorated with mosaics.




A minap a garázsomban pakolásztam és ráakadtam a kisfiam régi 10 l-es
akváriumára.Rögtön beindult a fantáziám ,hogyan is lehetne újrahasznosítani,
hiszen halakat már biztosan nem akarok benne tartani.Nem mondom,hogy
régen nem volt szép a halakkal teli akvárium,de bizony sok törődést,és
hozzáértést igényelt.Nem beszélve az örökös takarításról.
Nos,kitaláltam a mintát és hozzá is láttam a csempék kiszabásához.
Mivel akkor retrós hangulatban voltam,így a mintát is ebben a szellemben
rajzoltam fel az üvegre.Fekete,fehér és kék színeket használtam.És nem
bántam meg.Klassz lett.Remélem nektek is fog tetszeni.Örömmel osztom
meg veletek legújabb munkámat.Rengeteg lehetőség van benne,mármint arra
gondoltam ,hogy ki, mire tudná felhasználni.Egy otthon szép dísze lehetne.
Az akvárium belsejét pedig üveg festékkel fogom befesteni,de ezt még be kell
szereznem..Nézzétek.))



































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése