2013. november 21., csütörtök

A kerti lépegető.Garden stepping stones.




A kerti utakhoz való lépegetők készen is kaphatók,ám én azok közé
tartozom aki szívesebben készíti el magának,mert örömömet
lelem az ilyen fajta munkákban.
Az ötletet az adta,hogy a nem túl nagy virágos kertemben a kiskutyám
kitapossa magának a legrövidebb utat,)))és amikor esős , havas az
időjárás,bizony sokszor sárosan rohan be a lakásba nagy boldogan.))
Én pedig az örökös felmosást megunva,arra gondoltam,hogy a kerti
lépegetők talán megkönnyítik majd az életemet.)))Meglátjuk.
Nos,a beton keverésbe már kezdek belejönni,hiszen a készen vett
betonhoz csak vizet kell öntenem és kész.Mivel nem házat,vagy utat
építek,így könnyebb a dolgom is.Bárki megtudja csinálni.Itthon van
több pizza sütő formám és a legelhasználtabbat beáldoztam erre a 
projektre.))Kiszámoltam, legalább 10 db-ot kell elkészítenem ebből a 
lépegetőből.Ezen a télen már nem tudom kipróbálni,de tavasszal
megcsinálom a helyüket.A beton lapok alá,miután a talajt kiásom,
homokot fogok szórni,mert a homok jobban elvezeti a vizet.
Már csak az van hátra,hogy kitaláljam a lépegetők egyformák 
legyenek,vagy mind más-más mintázatú.Szerintetek ??
Nézzétek.































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése