2013. május 22., szerda

Mozaik tálca.Mosaic tray.

 


                      Újra kaptam egy sérült porcelán tányért,és akitől kaptam,mindig
                      gondol arra,hogy  összegyűjtse nekem az újra hasznositható tár-
                      gyakat,így most ezt a tálcát neki készítettem.
                      A tálca mérete 17 x 28 cm-es és fémből van.A repedt tányért
                      felszabdaltam és a virágos részét próbáltam úgy vágni,hogy 
                      egyben maradjanak.Néha ez,azért nem sikerült.))))Mivel a virágos 
                      minta nem sok egy tányérban,azért próbáltam kettő virág szír-
                      mot kihozni belőle.A virág szárait pedig kávés tányér széleiből
                      raktam ki.Ezek után felragasztottam,és világos sárga színnel
                      kifugáztam.Íme az eredmény.Nézzétek.))))



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése