2013. május 10., péntek

A félbevágott virág kaspó.




                      Több helyről is kaptam már megrepedt,eltört virág cserepeket,aminek
                      én nagyon örülök,hiszen ezek is felhasználhatók még.Megmutatom,
                      mire is gondoltam.Ha a cserépnek egyik fele még egyben van,
                      akkor egyszerűen félbevágjuk egy erre alkalmas szerszámmal,jelen
                      esetben flex-vágóval.Ha ez megvan,akkor osb lapból vagy fa 
                      anyagból ( nekem ez volt itthon.) ki kel  szabni a cserép hátlapját,
                      és szépen ráragasztani a cserépre.A képeken majd láthatjátok a 
                      munka folyamatokat.Száradás után jöhet a kreatív munka.
                      Piciny kis virágos kertet képzeltem el ,ami egy kerítés mögül bonto-
                      gatja bájait.))))Mivel egyenlőre nem tettem szert piros,lila,
                      narancssárga,   stb,stb élénk színű csempékre,így a meglévő 
                      készletemből tudok csak válogatni.Ha valakinek lennének ilyen 
                      színes csempéi és már nincs rá szüksége, megköszönném
                      bármilyen  törött állapotban is legyenek.
                      Nos, ezért ilyen visszafogott az én kis kertecském.))))
                     Összeválogattam a színeket,és utána csak szabtam és szabtam.
                      Felragasztottam a mozaikokat,1 nap száradás után kifugáztam,
                      újabb száradás után pedig lelakkoztam.Íme a végeredmény.





































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése