2013. május 1., szerda

Mozaik fali kép.



                   A sok porcelán és üveg után már vágytam egy kis csempe
                   törésre is.))A hosszú tél után már én is vidámabb hangulat-
                   ba kerültem ,amit ez a mozaik képem  is tanúsít.))
                   A minta egyszerű,virág szirmok mindenféle színben.
                   Usb lapra ragasztottam a csempéket,és középre az imádott
                   ciprusi kavicsaimból választottam egy szép fehéret amit a
                   fekete színű fugázásnál leragasztottam,mert a fuga valamilyen
                   szinten befogja,átfesti ,és a fehérből piszkos szürke lesz.
                   Nos,egy ismerősöm megjegyezte,hogy ilyen virág nincs is,
                   aminek ennyiféle színű  szirma legyen,valamint fehér magháza.
                   Igen,ez így igaz, de ezt a virágot nem a természet alkotta, hanem
                   én.)))) amit most nektek is megmutatok.         
     





























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése