2013. szeptember 15., vasárnap

Görög váza mozaik kép. Greek vase mosaic image.



Ezt a képet egy 50 x 70 cm-es Osb lapra rajzoltam fel.Most nem tubusos 
ragasztót használtam,hanem zsákos csempe ragasztót.Az Osb lapra először
egy dryvit hálót szabtam ki a megfelelő méretben ,amit felragasztottam a lapra,
majd a tetejét is átkentem vele.Így kaptam egy érdes felületet.Száradás után erre
rajzoltam ki a mintát.Rengeteg kis mozaik kockát kellett ehhez legyártanom.
Ezzel a technikával sokkal súlyosabb lett az elkészült kép.)))Így arra gondoltam
hogy ezt a képet a padlóba is be lehet építeni.A falra kizárólag csak alá-
támasztással képzelem el.A legvégén 2 -szer lakkoztam át,amit visszahozta a
csempe színét.Íme a végeredmény,nézzétek.))))



























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése