2013. szeptember 2., hétfő

Beton falazóelem átalakulása.The hollow block concrete garden decor.




Pár évvel ezelőtt amikor a kerítésünket kellett megcsinálni,abból maradt még
meg 3 db üreges beton falazó elem.Nos addig addig nézegettem,míg eldöntöttem,
hogy kerti díszként fogom újrahasznosítani.Mivel üreges a belseje kiváló virág-
tartó válhat belőle,Az idén már nem,de jövőre földet fogok beleönteni és tele-
ültetem virágokkal.Attól hogy lassan vége a nyárnak a beton, mozaik diszitést
meg tudom csinálni.Nos az egyikkel megvagyok,és már hozzáláttam a másodiknak is.
Nagyon kíváncsi leszek az összhatásra mikor mindhármat egymás mellé teszem.
Szerintem még virágok nélkül is szép dísze lesz a kertemnek.Akár egymás mellé,de
külön külön is elhelyezhetem őket.Nem mondom,hogy könnyű mozgatni őket,de
azért megoldható.))))Ez a minta mindig is tetszett .A netről leszedtem a sablont,
és már rajzolhattam is a betonra.Már jó előre leszabtam a kis kockákat,majd
kikevertem a csemperagasztót és jöhetett a minta kitöltése a mozaikokkal.
Itt a végeredmény.)))Természetesen ha mindhárommal készen leszek,azt
is megosztom majd veletek.Remélem nektek is tetszik majd.)))))


































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése