2013. július 19., péntek

Mozaikkal kirakott polc.Mosaic shelf.








       Ezt a kis polcocskát egyaránt lehet a fürdőszobába illetve a konyhában is
       alkalmazni. Itt porcelán,műgyanta mozaikot használtam,valamint a 6 db
       díszítő elem nem más,mint a nyári papucsom  dísz gombjai.))))Ugyanis
       úgy jártam,hogy egy jó kis kutya sétáltatás közepette elszakadt a papucsom,
       és a hátralevő utat mezítláb tettem meg nagyon keservesen.)))A papucs a
       kukába, a gombok pedig újrahasznosításra lettek ítélve.)))
       Sokat gondolkoztam a fuga színén,hogy világos ill.sötét legyen,de
       végül a sötétszürke mellett döntöttem,ami szinte majdnem fekete.
        Sokat dolgoztam vele,nagyon aprólékos munka volt,de végig élveztem.))
       A végeredményt örömmel osztom meg veletek.Nézzétek.))
       
 
































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése