2013. július 25., csütörtök

Kerti, madáritató.For garden bird water bowl.



              Nagyon régen terveztem már,hogy készítek a madaraknak,ebben a
              forróságban, ami nyaranta ellep minket mostanában,egy madár itatót.
              Többféle madár is megfordul a kertemben mint pl.rozsda farkú,cinke,
              fekete rigó,és olyan is aminek nem tudom a nevét.))))))
              Az itató teteje egy egyszerű fém tálca,a törzse pedig bádog lemezből
              készült, talppal együtt.A csempe kétféle, sima fürdőszobai csempe,
              az egyik fényes a másik pedig matt.Egyik sem fagyálló,így télen be kell
              hozni.A tálca közepére színes kavicsokat ágyaztam be,majd találtam
              itthon egy pici zöld békát és a kavicsok közé tettem,hogy a madarak
              ivás közben ne unatkozzanak.))))))
              Ha valakinek megtetszett és szeretne egy ilyet a kertjébe,én elkészítem.
              Íme a végeredmény.Nézzétek.
































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése