2013. április 9., kedd

Tavaszköszöntő mozaik tálca.Welcome spring mosaic tray.


                          Közeledik édesanyám szülinapja ,és több általam készített
                          ajándékkal fogom meglepni.Az egyik ez a tavasz köszöntő
                          tálca amit most megmutatok nektek.A többit a  későbbi
                          blog bejegyzéseimben fogjátok látni.
                          Volt itthon egy nagyon régi festett virágmintás fém tálca amit
                          egyáltalán  nem használtam.Nos,úgy gondoltam hogy a
                          a virágmintákat a tálcán, kirakom üveg mozaikkal,valamint
                          csempe mozaikkal.Az üveg mozaikból már nem sok volt
                           itthon,így kérdéses volt,hogy a tálca többi részét mivel rakom
                          ki.Aztán jött az ötlet menet közben.))))Szűkebb köreimben
                          gyűjtik nekem az alapanyagokat,és kaptam egyszer morzsi
                          üveget.Ez konkrétan azt jelenti,hogy valahol a városban volt
                          egy koccanásos baleset,és az autóból kipergett,továbbá
                          összeszedett ablaküveget kaptam meg.Tehát a virágok közti
                          rést,részeket, ezzel töltöttem ki.
                          A tálcát , falra szántam,így felakaszthatóvá tettem neki.
                          Remélem tetszeni fog édesanyámnak.))))Nézzétek.







































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése