2013. április 15., hétfő

Mozaikos virágkaspó.


                        Elkészültem a kaspóval,amit szintén édesanyámnak készí-
                        tettem.Az előző bejegyzésben ígértem, hogy megosztom
                        veletek.Itt csempét használtam,illetve törtem)))),a megfelelő
                        színeket összeválogatva,és csak raktam és raktam.)))
                        Mire megkapja,természetesen virágot is fogok bele ültetni.
                        Szerintem a petúnia tökéletes választás lesz.Szerettem volna
                        így is lefényképezni ,de sajna még nem vettem meg,és
                        ráadásul igyekeznem kell a harmadig meglepetéssel is.
                        Nemsokára azzal is készen leszek,és megmutatom nektek is.
































1 megjegyzés: