2013. január 23., szerda

Mozaik alátét,fali vagy asztali disz.


  Amikor bemegyek a kreatív boltba,mindig pontosan tudom mit szeretnék
 vásárolni,de még sosem sikerült úgy kijönni onnan,hogy ne vegyek valami
 mást is amit nem terveztem be.Így vettem meg ezt a 16 cm átmérőjű
 rétegelt lemezes kör alakú lapot is,amit még ki sem fizettem,de már azon
 gondolkoztam mit fogok kihozni belőle.Egy csomagban 250 db, 0,5 cm-es
 műgyanta mozaik van,amiből volt nekem 2 db otthon. Akkor azt gondoltam,
 elég lesz rá 500 db.Munka közben kiderült,hogy nem lesz elég,és vennem
 kell még az egyik színből,pontosabban a világosból.A boltba visszamenet
 kiderült,hogy már nincs ebből a színből,és nemis tudják lesz e????
 Miskolcon minden olyan boltot felkerestem,ahol mozaikot árulnak,de
 nem sikerült beszereznem ezt a szint.Természetesen interneten megtudtam
 volna rendelni,de többe került a szállítási költség mint maga az anyag.
 Így nekem nem éri meg.Nos,kénytelen voltam egy újabb hozzáillő
 szint venni.A képeken láthatjátok,hogy először a kör szélei a világosabb
 mozaikkal van kirakva,de a fenti okok miatt le kellett szednem
 A fuga színét úgy oldottam meg,hogy a fehér színű porhoz ,barna
 színező pasztát kevertem,amivel elértem a hozzá illő árnyalatot.
 Mint az összes többi,ez a termékem is eladó.
Remélem nektek is tetszik.Nézzétek.))




Itt még a fehér lapocska van a kör szélén.




És a kicserélt szín.


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése