2013. január 12., szombat

Egy újabb mozaik gömb végéhez értem.





Egy újabb hungarocell gömböt mozaikoztam ki.
A gömbök átmérője 10 cm,és a mozaik lapocskák mérete 0,5 cm.
Elég aprólékos munka ,de mindvégig élveztem.
Most kizárólag a kreatív boltban vásárolt ragasztóval és fugázóval
dolgoztam és elégedett voltam velük.A  fuga színe türkiz kék.
Kicsit féltem tőle először,hogy fog illeni a gömbhöz,de a végén
elnyerte a tetszésemet..
Ahhoz,hogy asztali díszként is jól funkcionáljon,ahhoz még 3-4 db
gömböt kell még kimozaikoznom.Hogy mire is gondoltam,azt a blog
alján egy képpel próbálom illusztrálni,ami nem az én munkám.
A neten találtam rá a tükrös, fekete fugával diszitett labdácskákra.
Nézzétek,és ha tetszik én megvalósítom,természetesen olyan színnel és
mérettel amivel szeretnétek.






















 
Erre gondoltam.Nekem nagyon tetszik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése