2012. augusztus 10., péntek

Mozaikasztal saját ötlet alapján



 Mihez kezdjünk a régi bútordarabbal, ha úgy döntünk, mégsem dobjuk ki?

 Gondolkozzunk el azon, hogy lomtalanításkor valóban érdemes-e kidobni
 ezeket a régi, kiszolgált   bútorokat .

 Egy már-már kiselejtezésre ítélt asztalkából is különleges bútordarab válhat, 
 ha vesszük a fáradságot és  nekiállunk a mozaik készítéshez.



 Egy-egy ilyen asztal, komód, vagy fiókos szekrény azonban csak attól lesz
 ócskaság, hogy felületei megkoptak. . Az ilyen darabok persze csúfak, ám
 felújítva, kijavítva egészen másként néznének ki. Igaz, hogy az ilyen munka idő-
 rablóan hosszadalmas, az eredmény viszont többnyire megéri a fáradságot.
 Egy közeli ismerősöm megkért, kezdjek valamit ezzel a régi megkopott asztallal.
 Nem kellett sok idő és már hozzá is láttam.Alaposan le kellett tisztítani a régi 
 felületet.Egy deszkára erősített csiszoló papírral próbáltam simává tenni az érdes,
 kopott részeket,valamint csiszoló koronggal is dolgoztam a durvább területeken.
 E közben már összeállt a kép a fejemben,milyen mintát és színeket fogok használni.
Az asztal kimozaikozásához gres lapokat törtem szét,több ezer darabra.Aztán
mozaikvágóval még apróbb darabokra tördeltem .A legtöbb időt ez veszi igénybe,
miközben a jobb karom egészen szépen izmosodik.))
A munkafolyamatokat a képeken keresztűl tekinthetitek meg.

 

 







Itt még fuga nélkül


És a kész asztalka





 
















 







 
























































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése