2014. január 14., kedd

Pénz mozaik.Mosaic money.



Ebben az évben ez az első munkám.A pénz mozaik.A beton gömb kialakításának
egy másik formáját mutatom meg nektek.Vegyünk egy villany burát amit már nem
használtok vagy nem sajnáltok széttörni.Nos a kikevert betont ebbe a burába
beleöntöttem,amit előtte szilikon sprayvel befújtam.2 nap száradás után fogtam egy
gumi fejjel ellátott kalapácsot és  óvatosan elkezdtem ütögetni az üveget.
Hamarosan előbujt a beton gömböm.))))
Rengeteg, forgalomból kivont apró pénzem van .Régi érmék, amik utazásaim
során maradtak rám.Úgy gondoltam mi lenne ha ezt a gömböt ezzel raknám ki.
Nos itt egy erős  ragasztót használtam nem pedig csempe ragasztót,mert így
könnyebben eltávolíthatók az érmék abban az esetben ha egyszer valaha érnének
valamit a régiség kereskedelemben.))) Íme a végeredmény.
































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése