2013. március 6., szerda

Elizabeth Taylor. Üvegmozaikos munkám.



             Nemrégiben ünnepelte keresztanyám a születésnapját,és úgy
             gondoltam ,hogy  saját készítésű ajándékkal lepem meg.
             Sokat törtem a fejem mit is készítsek neki,míg egy
             Elizabeth Taylor-os képre esett a választásom.
             Nos,itthon találtam egy tégla lap alakú üveg lapocskát,amit
             először is jól megtisztítottam,majd egy papírra felrajzoltam a
             portrét és ráragasztottam az üveg lapra.Ezek után már csak a
             mintát kellett követnem a ragasztás közben.Miután ezzel készen
             lettem,gipsz kartonból kivágtam az üveg lapocskától valamivel
             nagyobb méretet  és még ezen belül is ki kellett faragni a kép
             helyét, ahová végül  beragasztottam. Nem mondom, kicsit
             elbíbelődtem ezzel a munkával ,de megérte.
             A végén egy halvány szürke fugával fejeztem be a képet.
             A munka folyamatokat a fotókon  keresztül láthatjátok és a
             végeredményt is.
            





































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése