2013. augusztus 9., péntek

Amikor egy beton átfolyó cső, új értelmet nyer . When a concrete pipe flowing through the, acquires a new meaning.


 

Ez a beton átfolyó cső már akkor is itt volt mikor ideköltöztünk.Csak rakosgattuk
ide-oda ,és még natúr formájában is használtam virágtartóként egy időben,azonban
sosem tetszett.Most jött el az idő,hogy ezen változtatni kell,legalábbis a külsején.)))
Elhatároztam,hogy ezt is kirakom csempével,hiszen rosszabb biztosan nem lesz.
A csempék kiszabása bizony eltelt egy darabig,a kezem is megérezte,főleg a körök
kialakításánál,mivel vastag csempékről van szó.Miután ezzel végeztem itt zsákos
csempe ragasztót használtam,mivel betonra kellett ragasztani.Innen már nagyon
egyszerű dolgom volt,csak raktam és raktam.)))A száradás után pedig fekete
fugával tömtem ki a hézagokat.Hát nem sokkal szebb lett??????Nézzétek.
Még annyit megjegyeznék,hogy a fekete fuga elég kényes,hiszen ha a napon
van az előbb utóbb kifogja szívni a színét,így én is valószínű hogy még lakkozni fogom.




























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése