2013. június 25., kedd

Mosaic baseball.Mozaik baseball labda.


                  A minap kaptam ezeket a mozaikokat,és mivel volt még itthon
                  egy hungarocell gömböm,úgy gondoltam akkor készítek egy
                  baseball labdát.Régóta terveztem már.Saját szinkombinációt
                  használtam ,hiszen a színek adottak voltak.Egyszer lehet elkészitem
                  eredeti színben is,ha beszereztem hozzá a megfelelő színeket.
                  A menet mindig ugyan az.Kirajzolom,kiszabom,ragasztom és fugázom.
                  A mozaikok gyöngyház és márványos kivitelben érkeztek hozzám.)))
                  Szerintem egy íróasztalon is jól nézne ki,csakúgy mint a lakás vagy a
                  kertünk bármelyik pontján.Szerintetek is ???Nézzétek meg.































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése