2013. március 22., péntek

Pókos mozaikom.Spider mosaic.

                    Már régen terveztem,hogy készítek egy pókhálós mozaik képet.
                    Nos,elkészültem vele.Az osb lapot először is ki kellett vágni,
                    amihez kellett egy kis segítséget kérnem.Amikor ez megvolt,
                    bekentem lazur festékkel,mivel azt szeretném,hogy a téli idő-
                    járást is jól bírja,ha valaki úgy dönt,hogy az udvarát vagy a ház falát
                    szeretné ezzel dísziteni.Tulajdonképpen a menet mindig ugyanaz,
                    csak a minták változnak.Felrajzolás után jöhetett a ragasztás,termé-
                    szetesen a mozaik lapocskákat már előtte legyártottam.8 féle szint
                    választottam ehhez a munkához. A ragasztó után mindig várni kell
                    24 órát a száradásig,és csak ez után fugázhatom ki,továbbá a fu-
                    gának is száradnia kell min .1 napot.A legvégén pedig lelakkoztam,
                    ami ad neki egy kis csillogást,és ez által jobban tisztítható is.
                    Örömmel megosztom veletek a folyamatokat és a végeredményt.)))
                  















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése