2013. február 4., hétfő

Mozaik kincses ládika.





       Mostanában készültem el ezzel a mozaik ládikával.
       Üveg és porcelán mozaikot használtam fel hozzá.
       Ez a kicsi  fa láda csak porosodott itthon a garázsban,bizony
       jobb napokat is látott már,és úgy gondoltam kevés munkával,
       különböző anyagok felhasználásával ,minimális költséggel ,nagyon
       szép, dísz láda készíthető belőle,továbbá különböző mozaik
       borításokkal nagyon mutatóssá tehetjük.Saját igényeinknek
       megfelelően szinte bármit tárolhatunk benne.Ékszereket,leveleket,
       cérnáinkat,féltve őrzött fényképeinket ,és még sorolhatnám.
       A fuga színénél a világoskékre szavaztam,így a fehér fugához
       kevertem kék szinezőpasztát,és így értem el a kívánt hatást.
       A láda belseje sem volt valami szép,így barna páccal átkentem,
       ami szinte újjá varázsolta .A fedő lapját üvegporcelánnal,az olda-
       lait pedig porcelánnal raktam ki.
       A folyamatokat és a végeredményt a képeken láthatjátok.













Itt a porcelán mozaik látható.

















A kész láda.



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése