2012. december 20., csütörtök

Mozaik gömb ,vagy amit akartok.Újabb munkám.






 A városomban ,Miskolcon a Metropol üzletházban van egy kreatív bolt,
ahol a mozaikozáshoz az alapvető anyagokat be lehet szerezni.Aki kedvet
érez arra,hogy kipróbálja ,megteheti.   Nos ,vásároltam egy hungarocell
gömböt,melyet több méretben is árulnak,valamint 0,5 mm-es műgyanta
mozaik lapocskákat több színben.Hungarocellel még nem dolgoztam,így
ki kellett próbálnom.Kezdésnek nem túl bonyolult   mintát választottam.
A tükör az adott volt,amit szintén felhasználtam ,és akkor ragasztottam,
amikor a kis mozaikokat  szabni   kellett volna , így megspóroltam  pár
lapocskát a következő  munkámhoz.))   Most  fehér fugát  választottam,
de legközelebb több árnyalatot is ki fogok próbálni.
Ezt a gömböcskét használhatjuk asztali,kerti,dísznek és jelen  esetben
felakaszthatjuk  a Karácsonyfára is, ha éppen kedvünk tartja.
Ha 4-5 db különböző  méretű gömböt kimozaikozunk és más-más
mintát alkalmazunk ,majd  elhelyezzük  egy szép tálban, szerintem remek
asztali dísze lehet otthonunknak.
Ha te is így gondolod,de nincs időd vagy türelmed hozzá,én elkészítem.




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése