2012. november 14., szerda

Újra elkészültem egy mozaik képpel.Tanulságos.))



 Újra elkészültem egy mozaik képpel ,aminek a mérete 30 x 30 cm.
 Direkt technikával ,  egy 6 mm-es  Osb lapra  ragasztottam  fel az
 általam ,( hozzávetőlegesen ) kockákra tördelt mozaik csempéket.
 Pár napom ráment míg legyártottam a képhez az  anyagot.  Menet
 közben sokat gondolkoztam azon,hogy milyen színű fugát használjak
 majd. A  végén egy világos  sárga mellett döntöttem amihez barna
 színező festéket kevertem.Úgy tűnt míg meg nem száradt a fuga,hogy
 jó választás volt ,de a végén a fuga  teljes száradása után rá kellett
 jönnöm,hogy bizony ez mégsem az a szín amire én gondoltam és nem
 hozta azt a hatást amire én számítottam.Leegyszerűsítve nem tetszett.
 Világos lett,kevés színezőt kevertem bele sajnos.Az ügy veszettnek tűnt.
 Igazából a fugát ki kéne kapargatni és újra kellene fugázni.Na, ehhez
 aztán nem volt kedvem. Aztán arra gondoltam,hogy csak a tetejét a
 fugának kicsit lekapargatom , és utána rámegyek egy sötét fugával.
 Megtettem.A képeken ha megnézitek látni fogjátok a különbséget.
 Minden esetre tanultam az esetből.)))))


Fuga nélkül








Itt a világos fuga.

Ez pedig már javított kép.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése