2012. október 19., péntek

A legújabb és a legelső mozaik képem.

Legutóbbi képem 30 x 30 cm


 Ezt a képet sokkal tovább tartott elkészíteni mint a legelsőt,ugyanis itt már
szabni kellett a mozaik darabkákat.  Mivel  gres lapból készült nem volt
 egyszerű formára alakítani és bizony sok időbe is telt. Osb lapra ragasztottam
 fel,majd a fehér fugát színező pasztával  összekevertem, és kifugáztam.
Száradás után pedig kő lakkal átkentem aminek az lett az eredménye, hogy
visszaadta a  csempe eredeti színét és a kép kapott egy kis  csillogást is.
Alulra pedig egy követ ragasztottam amit még Ciprusról hoztam.Legszívesebben
az összes követ hazahoztam volna a tengerpartról ha megtehettem volna.)))))Így is
hoztam amennyit a csak lehetett,még a kézi poggyászba is tettem úgy 1 kg-ot,amit
nem gondoltam át,annyira akartam a köveket. Természetesen az átvilágításnál ki is
szúrták és kivetették velem.))))De szerencsém volt,mert a végén legyintettek egyet,
és átengedték.))))))Szeretném a továbbiakban felhasználni őket a képeimnél.






 Ez az abstrack hölgy volt az első kép amit készítettem.Itt azért volt könnyebb
dolgom mert a csempéket csak törni kellett és rakosgatni.A minta széleinél
pedig csak ritka esetben formára szabni.Gyorsan haladtam vele.A hölgy megraj-
zolásával sokkal többet bajlódtam míg végre elégedett lettem vele.
A mintát a netről szedtem,az eredeti képet egy külföldi művész készítette.
Azonban mindig jobb saját tervezésű képet alkotni,amire törekszem is,hiszen
attól válik egyedivé és utánozhatatlanná.Lehet másolni ,de ugyanolyan sosem lesz.


Részletek




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése