2012. szeptember 19., szerda

Porcelánnal és üvegmozaikkal készült lakberendezési munkáim.





  Nagyon szeretek porcelánnal és üveg mozaikkal dolgozni.Itthon az összes
  megunt és sosem használt porcelán kávés készletemet és virág vázáimat
  felhasználom , további tárgyak díszítésére.Akit csak lehetett mindenkit
  mozgósítottam arra,hogy gyűjtsék össze környezetükben az összetört,csorbult,
  edényeket,poharakat vagy bármit amit újra tudok hasznosítani.
  Ne dobjuk ki a sérült tárgyakat,mert egy kis fantáziával csodálatos kerti vagy
  lak berendezési díszeket készíthetünk belőle.
  Édesanyámnál találtam rá arra a teás kannára,amiből még nekem öntötte a teát
  pici koromban.Nos,rögtön beindult a fantáziám,és eldöntöttem megmentem
  ezt a régi tárgyat,emléket.A régiség vásáron vettem angol porcelán tányérokat,
  valamint itthon volt egy csorbult vázám,amit felhasználhattam a kannához.
  Az evőeszköz készlet  mozaikozási ötlete onnan jött,hogy a fiam ellátogatott a
  British Museum-ba és ott látott egy kést,aminek a nyele volt mozaikkal kirakva,
  az akkori kornak megfelelően.Gondoltam,megpróbálom én is.Ehhez a munkához
  tükröt és üveg mozaikot használtam a díszítéshez.
  A terakotta virág cserepeket nemcsak a kertben ,és virágok ültetésére
  használhatjuk,hanem kiváló alkalmatosság lehet például a fa kanalak tárolására is.
  Az össze tört kávés pohár  fülét ragasztottam fel két oldalra,hogy inkább a
  konyhába illeszkedjen mint a kertbe. Ehhez nem újrahasznosított,hanem újonnan
  kapott cserepet  használtam.Nézzétek.
  
 

A füles terakotta cserép.











Ezek az üveg mozaikok Londonból érkeztek.Olyan sok színű volt,hogy először
megijedtem,hiszen egy -egy színből 7-8-9-10 db volt csak,de volt olyan amiből
pedig csak 4 db.Szerettem volna egy képet csinálni,de így lehetetlen küldetésnek
látszott.Ahhoz 1- 1 színből sokkal több kellene.Ezért összeválogattam az
egymáshoz passzoló lapocskákat és maradtam a cserepeknél.))))Íme.


















A gyermekkori teás kannám


Ez is teás kanna



Felirat hozzáadása




üveg mozaikos tányér

Felirat hozzáadása


tükör mozaik






A szétvágott kínai kávés készletem.
Fa kanál kínai porcelánnal kirakva.Elajándékozva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése