2012. július 6., péntek

Újrahasznosítás

Szeretem a megmentett tárgyak átalakítását és a fenntartható műalkotásokat.Én sok burkoló anyagot hasznositok,beleértve a kerámia,csempe,cserépedény,porcelán,agyag,..és bármi mást, ami illik a a kreatív igények kielégítésére.
A hulladék átalakul valami látványosan széppé.Bár a mozaik lehetőségek végtelenek.Én eddig ennek a művészetnek csak csendes szemlélője voltam,míg mostanra sikerült megtalálni, ami boldoggá tesz engem.
Nyugtató,pihentető,és békés számomra.Én nagyon tudnám ajánlani terápiás célokra is az egészségügyben is.
A művész mindig is élt bennem amennyire visszatudok emlékezni,és mindig is szerettem volna kerámiával és agyaggal foglalkozni.Végén az utam a művészetben elvezetett a mozaikhoz,mely szenvedélyemmé vált.
Úgy érzem a mozaik hasonlít az élethez .Hiszen az életben sok lehetőség közül lehet választani,és bizony van akinek sikerül,de van akinek darabokra hullik az élete.Azonban,mikor megtaláljuk a sok kis apró darabot,
és egyszer csak meglátjuk milyen könnyen illeszkednek egymáshoz,minden értelmet kap,összeáll egy egésszé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése